Saturday, March 2, 2013

makan lagi!

Waaa..makin nk dekat ari makin kuat makan saya ni...xtermampu nk melawan keinginan  perut yang  melampau ini..hahaha...bleh terima ke alasan macam tu..apapun..memang saya risau kalo baju nnti bila fitting  tetiba jadi xmuat...mcm mana tu eh? encik tunang xda masalah la nk makan 10 pinggan pun,..dia maintain jer.. xcaya?cuba tgk jari jemari dia yang kurus neh...jelesnya saya..huhuhu

baru2 ni kami menternak lemak di SR...waaa...terujanya bila dapat makan nih..my favorite kek...dah beberapa tahun order tak pernah ada...arini akhirnya saya dapat merasa kembali keenakan pisang bersalut
kek coklat ni..memang nyum2...

ni yang encik tunang makan..sedap betul satay dia..huhuhu.

ni plak saya punya..hahah...berlemak2 kan? abislaaaa...
apapun..kesimpulannya..memang yummy.... :)

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!