Thursday, April 25, 2013

23 mac 2013

Hari ni berlangsunglah majlis meraikan perkahwinan saya. memang rasa  teruja buka mata pagi ni..syukur kerana selamat bergelar isteri orang dan berdoa semoga perjalanan hari ini berjalan dengan lancar..
Alhamdulillah..semuanya berjalan seperti yang dirancang.. saya dan cik adawiyah ke kulim untuk make up seawal jam 10 pagi..dan sampai di rumah pukul 12 tengahari..
Masa tu dah ramai tetamu yang datang ..terharu sangat2 dapat berjumpa dengan bekas pelajar dan kawan2 lama yang sudi datang ke majlis saya... antaranya ialah:

abang angkat saya yg sama2 bertugas di sabah...tq kokong.. 

Kawan sebilik msa blajar dulu, jas...dh 11 tahun xjumpa..tq dear for coming...

Pukul 1.00 encik suami dan keluarga sampai....memang rasa nervous sangat time ni...huhu... Risau kalo ada yg xkena..make up nya..baju nya..semuala akan jd perhatian org ramai..tp bila tgk encik suami semangat jer saya pun jadi yakin jugak..


  Masa jemput encik suami....

Makan beradab

Ok..kita layan gambar saja yer...
 my wedding cake..nyummmm



pengepit2 saya..hehehe

 gambar profesional...ni pun dapat dari fb saja.. yg lain blum sampai lagi.. with my ex-student..:)

with my new family.. ;)

my 2 beautiful angels....rasa terkilan kerana terlalu bz xsempat bergambar dgn diaorang..huhuh

Banyak sangat kenangan harini..apa yg pasti, semuanya berjalan lancar dan saya sangat puas hati... Terima kasih kepada kawan2 , saudara mara dan pelajar2 yg sudi hadir memeriahkan keadaan.. Thanx a lot..kalo ada kekurangan apa2 saya minta maaf byk2..

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!