Thursday, April 25, 2013

24 mac 2013

Hari ni saya bertandang ke rumah pengantin lelaki... Majlis diadakan di Yan.. kami bertolak lebih kurang jam 12 dan sampai dalam pukul 130 tengahari...memang gementar sangat rasa masa sampai kat sana.. lgpun saya agak kurang selesa dengan baju saya ..huhuh..xtahu kenapa,, mayb sebab cutting yg xpernah saya pakai sebelum ni..huhuh..apapun..alhamdulillah..majlis juga berjalan lancar..
tak ada apa yg dapat saya katakan selain rasa bersyukur kerana semua yang dirancang berjalan dengan lancar.. Hanya Tuhan saja yg tahu apa yg saya rasa.. Alhamdulillah.. masih lg gambar dari kamera sendiri.. enjoy the pics.. :)



rombongan pengantin

bersanding kejap..hahaha...

time makan.. yeyy..
semangat adik beradik,sepupu sepapat saya makan..hahaha





bersama pihak keluarga lelaki

with my family.. :)
~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!