Saturday, April 13, 2013

Baju pengantin saya

Persiapan perkahwinan saya telah bermula sejak dari hari saya bertunang lg..dari sekecil2 perkara hinggala kepada yg sebesar2 nya..hehehe.. Yang pertama of coz soal baju, barang hantaran, pelamin dan sebagainya... Bila sebut soal baju memang agak frustla pikir.. 1st soal warna..kalo ikot perancangan saya nak utk majlis akad nikah baju ala2 jubah warna silver bercampur sedikit light purple... So sweet jer rasa..xnkla putih semua...utk majlis resepsi  sy nk warna silver grey dark gitu..utk majlis bertandang warna champagne ala2 light gold..
Bulan 12 saya dan encik tunang (masa tu ler) ambil ukuran semua n minta warna yg kami nak...hasilnya..huhu..lain plak jadi...yg silver dark grey dah jadi silver white mcm neh...

yg akad nikah plak terover pearlnya..memang xsesuai sgt jadi baju akad nikah...

so nak tak nak terpaksa ubah plan..yang akad nikah jadi baju hari kenduri dan sebaliknya,,,huhu..terkilanla jugak sebab saya tunjuk warna n design tu sendiri tp lain jadi.. Mujur masih lg cantik dan menarik.. :)
Ni plak design utk baju ke rumah lelaki..

sebenarnya saya tidak berkenan juga..tp adik2 saya cakap cantik.. Huhu..enthla..lain org lain pendapatnya.. Terpaksala terima saja apa yg dah tersedia.. Hari kahwin pun makin dekat..memang rasa berdebar sangat..huhu

2 comments:

  1. cantik la darling baju bertandang hang.... sesuai sangat dengan hang...- miss_are_u ;-)

    ReplyDelete
  2. Tq ayu... Lega semua dh selesai.,tinggal kenangan manis saja..hihihi

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!