Tuesday, April 30, 2013

fotographer saya!!

Ok..masih berkaitan dengan majlis perkahwinan saya..memperkenalkan jurugambar saya... Eric dan wan Ladong.. yang sorang lagi yg pakai cermin mata ala2 syamsul yusof tu saya xkenal sebab dia xdatang masa masa majlis saya.. so, diaorang dikenali sebagai budak@nakal..memang nakal pun sebenarnya.tengok gambar pun dah tahu...ye tak???.hehehe


Bercakap mengenai shooting gambar ni, chewaahhh rasa mcm model pulak kan..hahaha... diaorang memang sporting habis la..walaupun stress jer si eric bila ramai sangat students saya aritu..hahah... sori yer..lg satu susahkan nak melentur kayu kayan jadi model ..hahaha..memang xreti sgt nk berposing... hehe..mcm kayu jer rasa ni...mujur diaorang sabar n friendly melayan kerenah pengantin baru ni..hahaha.. apapun xsabar nak tunggu album kahwin saya siap..sekarang dalam proses cetakan..

Inilah antara hasil keja wan and eric yang di tag pada saya di fb..cantikkan?? so, sapa-sapa yang berminat untuk mendapatkan khidmat diaorang ni bleh contact di nombor 017-4656552 / 012-4965587  atau ke fb diaorang.. eric dan wan ladong.. terbaikkkkk...


masa akad nikah.. :)

bersama ex-pelajar saya

outdoor di Lata Bukit Hijau... hehehe



di Yan Kedah.. :)

p/s: picture credit to eric and wan Ladong... thanx a lot... :)

10 comments:

  1. Cantikkkk - cantikkk - cantikkkk laa cikgu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq syikin..nanti nak kawin cari diaorang yer..hahaha

      Delete
    2. Okay . Cantikk ! Nanti saya nak kawen , saya rojer2 depa noh .. Hahaha :D

      Delete
    3. Roger jangan xroger...heheeh

      Delete
  2. Waaa, gambar lawa k lawa. Niceee (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orgnya lawa x?hahahaha..tq my dear... :)

      Delete
  3. Orangnyaa lagi double triple lawa laa. Kalau takde org dlm tuh tak lawaa la. Hehehe. Most welcome :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chewaaaaahh..puji nk markah sains lebeh kot..hihihi.. Tq dear...

      Delete
  4. Hahaha, Pun boleh. Exam nak dekat dah , kalaw nak bagi markah lebih pun boleh :P Hehehee

    ReplyDelete
  5. Hahahah..no..no..no..no comment..hahah

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!