Tuesday, April 30, 2013

Honeymoon ker?

berbulan madu? seriously..kami belum sempat berbulan madu..selepas selesai kenduri semua saya dan suami sibuk mengemas barang dan rumah ..memang xada masa untuk honeymoon.. mulanya kami merancang nak ke sabah tp mengenangkan kekangan masa yg betul2 terhad kami tangguhkan dulu rancangan..last2 dapatla sehari kami berjalan di Batu Feringgi.. tengok permandangan matahari terbenam dan makan2..tu ajer...ntah bila dapat berbulan madu betul2 pun xtahula..huhu
matahari hampir tenggelam.. romanticnya..hahaha

makan-makan di sebuah kedai kat situ.. siap ada plak JJCM gitu,..nampak sedap..padahal hampeh..xbest langsung..dahla mahal yg amat... RM80 ko makan untuk 2 org...dahla ketam dia xsedap langsung..semua xsedap...uwaaaaa...
sataynya boleh tahan...tapi rm1 secucuk..mak aiiii,.tercekik rasa..huhuhu
sotong goreng tepun...ni jer yang fresh...seefood lain dah rasa lain mcm... xsedap!





dont judge the taste by its look!!.. :(

ketam masak cili yang xmasak dan xfresh langsung!!.. 

muka cik abang yg blur tgk banyak sgt benda nk makan...tp xsedap kan..huhuu

p/s: apapun...pengantin baru kena happy kan? kan? hahah

4 comments:

  1. tang mana tempat ni... tkt nanti terkena jgk... bawa cik abang mai kot dannok ni.. makan smua sedap..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot belah atas batu feringgi..hati2 la k..ada plak jjcm, ada gambar tauke ngn iqram dinzly tp xsedapppppppppp..indah khabar dr rupa...huhu...p danok pekena tomyam best neh..hehehe

      Delete
  2. ndapa yang pentinga bahagiaaaa wahahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..ya ..yg penting bahagia... :)

      Delete

bling bling

IKLAN LAGI!