Sunday, April 28, 2013

makan beradab.. :)

Dah sebulan berlalu..tp kemeriahan hari bahagia saya masih dirasai... hari ni saya nak bercerita mengenai persiapan makan beradab.. untuk meja dan hiasan kanopi semua saya order dari kak Lyn... orang nya baik..sapa-sapa sekitar kedah yg nak order boleh melawat kak lyn di alamat facebook ni:


saya memang sangat berpuas hati jugak dengan servis kak lyn n keluarga dqis2.. utk meja makan dan khemah saya memilih tema coklat  sebab coklat merupakan tema perkahwinan saya... tp selit purple and pink skit... yg penting ada jugak silver.. cantik x?

meja makan yg simple tp i love it sooooo much....


menu untuk makan beradab..sedapnya...teringin nak makan lg...huhuhuh..hari tu masa kenduri memang control abis..nervesss...hehehehehehe

lauk pauk kenduri for VIP
kanopi and meja untuk VIP.. :)
lap peluh masa nak makan..hehehehe...


semua gambar-gambar ni saya cedok dari fb kak lyn..hehehe.... ada juga gambar pelamin n katil pengantin.. thanx kak lyn.. :)

-Jojoe-

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!