Friday, April 26, 2013

My Wedding Shoes!

Hari tu saya dah tulis entry mengenai salah satu perkara yg saya risau menjelang perkahwinan saya iaitu kasut..memang susah hati bila pikir saiz kaki ala kakak tiri cinderella neh.....puas mencari xjumpa2 ..huhu..alhamdulillah...setelah puas mencari di sana sini..saya temui facebook kak Sofea. dia jual custom shoes...wehooo..selesai masalah kasut pengantin saya..yeyyy... inilah kasut pengantin yg saya order dari kak Sofea..

 untuk akad nikah..simple but very nice..

untuk majlis resepsi saya

untuk bertandang


Kasut ni betul2 ngam dan selesa dipakai...ikut ukuran kaki sendiri...kak sofea ada tunjuk mcm mana cara nak ambik ukuran kaki yg betul.. so, kalo ada bakal2 pengantin di luar sana yg bermasalah mencari kasut pengantin boleh cari kak sofea di link ni ok..

p/s: thanx kak sofea!!
~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!