Tuesday, May 21, 2013

Hantaran perkahwinan

Mcm dah lama plak xupdate...banyak cerita sebenarnya...xtahu nk cerita yg mana dulu..hehehe.. berita paling happy dalam dunia pun ada...nntila saya story yg itu,,, biar yang basi dulu..kalo simpan lama2 lagi basi nanti.. ok...bab hantaran ni , untuk suami saya pilih warna tema beliau iaitu hijau dan untuk saya ikut tema saya iaitu coklat...
memandangkan masa bertunang hanya dia yang memberi maka saya balas dalam hantaran perkahwinan..sebab tu jadi banyak.. untuk bakal pengantin, saya nasihatkan jangan ikut mcm saya...banyak2 ni leceh jugak sebenarnya... huhuh... apapun..inilah antara hantaran saya, 17 berbalas 15...

untuk pihak lelaki:

kek hantaran sumbangan cik adawiyah aka pengapit and BFF saya..tq sayang.. :)

kemeja
puding
sejadah
kasut!
wangian 
wallet n dompet..
baju melayu untuk raya tahun ni..hehehe
HERSHEYs coklat

cupcake untuk dia.. comel kan?


ini pulak daripada pihak lelaki untuk saya

cermin mata n jam tangan..

kain pasang...cantik x?hehe
sirih junjung

barangan muka saya.. :)
al-quran

beg tangan n purse.. :)
wangian dan gelang tangan




variasi kek n cupcake yang chomelll.... love!


meriah x? hehehehe....




No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!