Sunday, September 8, 2013

Baby Syawal.. :)

assalam... okeeh..nak cerita sal ahli baru dalam family saya... pada 12 Ogos 2013 yakni syawal yang ke-5, adik ipar saya dah selamat melahirkan seorang putera untuk adik lelaki saya..hehe... anak sulong perempuan, yang ni lelaki plak..bestnya dah dapat sepasang..saya plak baru nak dapat seorang,.. alhamdulillah... apapun, memperkenalkan anak buah saya yang ke -7 ( fuyooo... my favorite number tu) hehehe... Muhammad Aidil Nawfal..semoga membesar menjadi anak yang soleh ye sayang... Amin...

comelnya tengok muka baby kan.innocent jer... lepas ni tanggungjawab mak ayah mencorak masa depannya.. semoga naufal membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik.. :)
Oh ya, dalam bulan Syawal jugak, raya ke2 kalau tak silap, sahabat saya, Afifah salwa telah melahirkan baby girl yang sangat comel... geram saya tengok... comel kan..


Semoga Ayesha El-Zara juga akan menjadi anak yang baik dan solehah..amin.. tahniah diucapkan kepada adik dan sahabat saya ni... jagala kurniaan Allah ni dengan sebaik-baiknya yer...

p/s: makin xsabar nak tunggu hujung tahun ni... :)

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!