Saturday, September 21, 2013

Hubby dan baby.. :)

Minggu ni memang terasa sangat penat.. Ye la..balik rumah pun dh kul 5,,letih dan mngantuk sama banyak..huhu..slalu balik sekolah sampai rumah kul 2 dh bleh rehatkan badan..huhu.apapun, lega rasa bila kursus dh habis...masa utk fokus pada student yg akan ambik SPM november ni,,, xlama dah pun..tiba2 cikgu lak berdebar..huhuhu..
Dalam kepenatan tu saya dan suami menghabiskan hujung minggu kat rumah mak..tengok2 baby... Makan2 sana.. Bila tgk baby ni terubat rasa penatnya..baru tgk anak buah..blum lg tengok anak sendiri...xsabar sgt2..3bulan jer lg.. Smoga ank dlm kandungan saya ni sentiasa dilindungi Allah... Adik ipar saya tinggal 4 hari je lagi nak abis pntang..bestnya kan... Sekejap jer rasa masa berlalu..nawfal pun dh berumur sbulan lebih... Sehat betul dia minum susu ibu..saya pun dah berkira2 mrancang nak bagi susu badan kat baby nanti..insyaallah..semoga dipermudahkan..



Suami pun dah blajar pegang baby... Sejuk mata memandang ..hehehe...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!