Saturday, October 19, 2013

Salam aildiladha

Salam aidiladha untuk semua...walaupun dah 4 hari berlalu...hehehe... tahun ni sambutan mcm biasa..sederhana tapi meriah...dengan telatah anak2 buah yg nakal dan cute... pagi raya saya dan suami beraya di rumah mak..lepas tu terus ke kampung bapak mentua di Yan dan Merbok...petangnya baru balik beraya semula di rumah mak... bestnya beraya dengan suami... dan baby dalam perut ni..
dah nak masuk 30minggu mengandung... badan saya memang cepat terasa penat sekarang...belakang pun sakit..malam2 dah susah nak tdo..sebab masa nak mengiring ke kiri kanan tu rasa susah skit..apapun, xkisahla..yang penting baby kami sihat..semoga Allah sentiasa melindungi anak dalam kandungan saya ni... dan semoga dia dapat dilahirkan dengan mudah dan selamat dalam keadaan yang sihat..amin... Tahun depan kita beraya bersama yer sayang...xsabar nak tgk baby depan mata... bak kata saya pada suami..

"saya rindukan anak saya ni..walaupun dekat di usus dekat di hati dan ginjal semua" hehehe...sempat lagi berseloroh... tinggal 10 minggu lagi untuk pertemuan yang pertama kali...InsyaAllah...  ni gambar yang sempat saya snap pagi raya tu... seronok tengok kerenah anak2 buah bersama suami... semoga kebahagiaan ni berkekalan untuk kami sekeluarga...amin.. :)


pak ngah dan anak2 buah yang chomel. :)..
ala..tomei2... sukanya tengok bebudak ni punya telatah,,,












sweetnyaaa...insyaallah...tahun depan ada lagi seorang kawan..hehehee



No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!