Wednesday, October 16, 2013

Suntikan Rhogum pertama.

Ahad (13/10/2013) adalah hari appointment saya di Klinik Pakar Hospital Sultan Abdul Halim SP.. hari ni saya akan terima suntikan rhogum yang pertama.. huhu..berdebar jugak rasanya..apapun,, kena jugk harungi... mujur ada suami setia menemani di sisi..hehehe
Sebelum disuntik kena jumpa doc dulu... kena scan perut semua...doc cakap baby normal semua ..dah masuk 29 minggu ..tp kedudukan baby masih lg songsang..huhuh... tp doc cakap xperlu risau sebab masih banyak waktu untuk dia berpusing ke posisi yang sepatutnya... huhuh... pusing ye sayang..risau ibu ni... mujur doc ni baik jer orangnya... lemah lembut gitu.. paling best dapat mc..heheh ..yela, mana berbaloi nak ambik time sleep... sp ke baling bukannya dekat..huhuhuh
ok, berbalik kepada suntikan..saya bergerak ke makmal... kemudian disuruh baring..huhu..aikk... kena baring ke.. rupanya rhogum tu disuntuk di punggung...bukan di bahu macam saya terima suntikan tetanus... jujurnya saya xpernah rasa lg suntikan di punggung..sekali kena... ya ALLAH...menitik air mata..sakit gila...huhuhhu...apapun, terima ajelah... sekali lagi suntikan 24 november nanti... pun kena terima jugak demi baby ke-2 nanti..insyaAllah..semoga Allah mempermudahkan segalanya untuk saya..Amin..

2 comments:

bling bling

IKLAN LAGI!