Friday, November 22, 2013

Klinik with nephews

Assalam...

Saya dah 34bulan minggu ni.. Mak saya suh stanby jer...sebab dia cakap dia dulu masa week36 dah bersalin.. Nurse kat klinik pun ada pesan mcm tu..berdebor la plak rasa...dahla sekarang ni saya memang terasa sakit di bahagian bawah.. Jalan pun dah xbrapa betul... Suami cakap dh mcm penguin..hampeh betul... 
Rabu lepas tolong adik bawa baby dia ke klinik.. Si suami isteri tu kerja.so, memandangkan saya sedang bercuti skolah, saya merajinkan diri membawa si comel ni ke klinik... Kira blajar jugak mcm mana nk handle baby sendiri nnti bila kena bawa ke klinik...
Si comel nawfal yg cool sangat... Xbanyak meragam..cuma masa nk ditimbang dia merengek kejap.. Sepatutnya dia disuntik aritu tp sebab sedang batuk, doktor bg tarikh baru untuk suntikan..for note, nawfal dah berumur 3 bulan setengah... Beratnya dah 6.3kg... Semangat anak menakan mak ngah nih... Hehehehe..
Nawfal dan kakaknya yg control ayu..hehehe.. Bestnya ada baby..xsabar tunggu yg dlm perut ni keluar..sayang n rindu anak ibu...mmmuuahhhhhh...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!