Tuesday, November 26, 2013

Majalah sekolah 2013

Kemarin semasa ke klinik, dapat panggilan telefon daripada kilang pencetak majalah sekolah saya.. Rupanya dummy majalahdah siap..kalo nak tahu, inilah antara kerja saya sepanjang tahun di sekolah..dah 3 tahun jadi editor majalah sekolah... Alhamdulillah, siap jugak kerja saya tahun ni sebelum bercuti panjang untik bersalin..yiehhaaaa.. Inilah dummy nya... Walaupun xmcm profesional, tp okla tu kan..sendiri keluarkan majalah sekolah..thanx n tahniah untuk semua warga sidang redaksi majalah sekolah.. πŸ‘πŸ˜Š

Muka depan majalah..cantik x permandangan sekolah yang berlatar belakangkan gunung baling..hehehe😍😍😍
Gambar warga pendidik sekolah.. πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
Ajk majalah sekolah..termasuk di kalangan students yg banyak membantu saya... Ekceli tahun ni memang penat sikit..sebab kawan editor saya bercuti bersalin..so, budak2 ni banyak membantu saya.. Tq guys...😘😘😘😘

Album kenangan kelas... πŸ˜šπŸ‘
Okla..nk kena edit sikit jer lg sebelum approve untuk printing.. Bye.. πŸ‘‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!