Sunday, November 24, 2013

Rhogum dos 2

Assalam...

Baru balik dari hospital sp ni...harini ada appointment untuk suntikan rhogum kali ke dua.. Kandungan mencecah 34 minggu, so wajibla ambik suntikan tu..jumpa doktor utk scan baby smua.alhamdulillah, xda masalah.. Berat baby dh mencapai 2.78 kilo.. Kedudukan pun dh xsongsng lg. cuma bila doctor bagitau lepas bsalin baby mayb ditahan beberapa hari di wad, rasa sedihla plak..yelah, takot ada masalah lain nnti..dengar2 baby yg ibunya ber rhesus negatif akan dapat kuning yg lebih skit dari baby biasa.. Ya Allah, smoga smuanya slamat.. Lindungila anak dalam kandungan ku ini..doktor jugak bagitau, darah baby akan diambil utk diuji samada dia berdarah O- atau ikut abahnya ,A+.. Kalo ikot abahnya saya terpaksa terima satu lg suntikan rhogum sbelum dibenarkan keluar hospital..huhuhu.. Redha aja..yg penting semuanya selamat.

Lepas check semua saya telah menerima suntikan rhogum yg ke2.. Tp kali ni saya keluar dengan senyuman..sebabnya kalini saya brani tanya untuk disuntik di lengan.. Rupanya bolehla plak..kalo tahu aritu lgi saya mintak disuntik kat lengan... Memang kurang sakit berbanding di punggung..huhuh..alhamdulillah... Smua dah selesai...xsabar tunggu hari saya dapat bertemu dengan pengarang jantung hati saya yg kat dalam perut ni... Doakan semuanya selamat yer..amin...
Okla, nk pergi makan kenduri jap..hehehe... Bye..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!