Monday, December 2, 2013

Family reunion..

Semalam 30 november, wat makan2 dengan my family.. Kira mcm family reunion la..hehehe.. Tahun lepas pun ada wat masa cuti hari Malaysia.. Tahun ni wat lewat skit.. Kira makan2 la sebelum tiba hari saya untuk berpantang panjang.. (Esok dah disember...alamak...berdebar2 plak pikir dh nk masuk bulan saya due bersalin)..
Tahun lepas buat gathering rumah adik,.tahun ni turn rumah saya plak..letih jugak rasa..walaupun bukan saya yg tukang bakar satay n ayamnnya..hehehe... 

Encik suami sedang gigih membarakan arang utk bakar satay..hehehe
Adik2 saya sedang bergossip... :-p




 adik saya bersama suami dan anak-anak.. :)
 ahli keluarga terbaru...nawfal..dh nk masuk 4 bulan dah.. :)
 kipasss...jangan xkipas.... hehehe
 kakak dan mia.. :)

 nyum2... menu utama malam ni..satay dan ayam bakar.. hehehe
 jemput makan.. :)
p/s: best sesekali dapat gathering mcm ni... huhu

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!