Sunday, December 29, 2013

ketentuanNya..

Saya pernah cakap..kalo boleh saya nak bersalin normal.... xnakla ceaser kan... nak rasa natural sakit bersalin tu...tp... sperti yg dikatakan...kita hanya mampu merancang ...tp smuanya di tangan Tuhan.. lepas jumpa pakar ari khamis lepas...saya terpksa masuk wad 28/12 iaitu smalam dan akan dibedah hari ni 29/12.. ternyata baby besar dan xboleh dikeluarkan melalui cara normal. Mahu xmahu saya terpaksa trima keputusan tu...xsanggup rasanya melihat risiko ke atas anak saya jika dicuba bersalin normal. Patah tulang bahu.tulang tangan... tu blum lg part krosakan otak kalo kepala baby stuck
..huhuhum.. saya pasrah...inilah ketentuan Tuhan untuk saya
.. saya mungkin masuk operation room tengahari ni... doakan saya yer... nnti cerita lagi...

2 comments:

bling bling

IKLAN LAGI!