Tuesday, January 21, 2014

Baru ko tau...

Sejak ada qisya harus la semua perkara bercerita tentang dia kan?.. Hihi... Tp sebelum tu bercerita skit tntang saya.. Hari ni dh masuk hari ke24.. Luka operation dh kering..alhamdulillah.. Rasa lega sgt walaupun maseh ada rasa ngilu dn xselesa kat situ tp skurang2 nya saya dah bleh berjln laju n hari ni dpt masak untuk suami wlaupun menunya hanya sekadar ayam goreng kunyit..hihihi... Hari ni jugak masuk hari ke24 saya xmkn ayam..asyik ikan saja...mmg berpantang abis..risau kalo luka saya bermasalah.. Xtaula bila saya akan berani mkn ayam nih..hihi.. Xsabar nk abis pantang..21days to go.. Xsabar nk kuar jalan2 ngn suami n qisya..harap qisya dh besar skit n xbyk ragam..
Skrang baru saya tahu mcm mna rasa jadi ibu ni... Mmg dh xsama seperti org bujang atau smasa berdua ngn suami...skrg kami dh bertiga... Dh ada tanggungjawab baru...membesarkan qisya dgn baik.. Mmg kadang2 saya rasa stress jugak bila dia meragam..terutamanya di waktu mlam.. Pernah satu mlm dia berjaga dari pukul 1 sampaila ke pukul 6 pagi..mati kutu saya dengan suami cuba tdokn dia..huhu.. Blk2 dia nangis xnk tdo..uwaa.,last2 saya yg nngis..risau kalo2 dia sakit ker apa ker..aduiii.. Mmg mcabar mlm tu..dengan mngantuk smua.. Bila siang pandai plak dia tdo..harap2 lepas pantang ni qisya xmragam lg yer sayang... 

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!