Monday, March 10, 2014

Mata oh mata..

25 Februari lepas kesabaran saya berakhir juga... Hehehe... Mcm serius jer kan... Saya bercakap mengenai mata saya ni... Naik ketumbit tp xnak trun2 . Makin membesar.. So, saya ambik keputusan pegi operate jer... 


Inila rupanya ketumbit yang naik sejak raya haji tahun lepas..means dah hampir setengah tahun tp xnak jugak turun2..mula2 tu semua orang cakap alahan sebab mengandung..lepas bersalin surutla... So, dah 2 bulan bersalin masih takder jugak tanda2 nk surut.. Hasilnya,,.. Buang saja...saya ke klinik pakar mata sandhu di Sp... Veteren dah doktornya.. Dia cakap ketumbit saya ni dah beranak dah..means ada 2 biji berkembar kat atas kelopak mata kanan saya.. Dan ada lagi 2 biji di sebelah kiri...doktor cakap operate yg berkembar dulu.. Huhu..sakitnya, ya rabbi... Memangla bius tp rasa mcm kena operate mentah2,.. Sakitnya tuhan ja yang tahu..keluar dari bilik doktor mata saya dah berbalut mcm lanun dah..huhu...price?mak aii... Sebiji ketumbit tu doktor caj rm220.. Huhu..mujurla berkembar di tempat yg sama..so maseh dikira sebiji.. Alahai...2 biji lg mnnti.. 

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!