Tuesday, March 18, 2014

Selamat hari lahir sayang..

18 Mac adalah hari lahir suami saya.. wahh..mcm banyak plak celebration bulan ni. besday suami, ulangtahun perkahwinan, besday mak lagi...hehe...kenyang perutla celebrate..utk besday suami tahun ni saya buat suprise sederhana untuk dia..dia pun xtahu saya akan celebrate..heheh... time dia keja saya tinggal qisya kat mak dan pergi cari kek n hadiah untuk beliau..hehehe
kek besday suami..sedap amatt..hehe
bila dia balik kerja jer supriseeee... mak and adik saya ada kat umah untuk sama2 celebrate..qisya pun excited sama nak sambut besday abahnya.. heheh


Qisya mood baik aritu...

suami dan anak saudara..


Sambung main balik..mak sedang sibuk menjamu selera kat belakang tu..heheh..yg paling hepi aritu bukan abah jer..tp qisya sekali..seronok betul anak ibu nih..hehehe...

ala tomei2..
jom wish besday kat abah..selamat hari lahir suamiku..smoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..semoga hidup kita sentiasa dlm rahmat Allah dan berkekalan hingga ke Jannah..amin...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!