Saturday, March 22, 2014

Selamat ulangtahun pertama sayang..

Macam baru jer 22 mac 2013..tarikh keramat saya dan suami diijabkabulkan..hari ini genaplah setahun kami bersama.. Pelbagai suka duka kami lalui bersama..bab duka tu termasukla bila ada yang xsuka kami bersama..sampaikan kluar komen negatif dlm blog ni dulu..last2 saya terpaksa activekan moderation comment..huhuh..apapun, saya bersyukur dlm ada yang xsuka masih ramai yg mendoakan kebahagiaan kami..terima kasih sangat...
HAPPY ANNIVERSARY DEAR!
Syukur juga selepas sebulan kahwin saya terus hamil anak pertama kami.. 3 bulan alahan dan 6 bulan kemudiannya yg mencabar akhirnya saya lahirkan puteri sulong kami..jadi ulangtahun pertama ni kami sambut bertiga.. Tapi qisya xdapat join makan kek lagi... Hari ulangtahun hari tu kami xsambutpun.. Sebaliknya kami ke alor setar melawat pak chaq suami yang dimasukkan ke hospital kerana masalah jantung. 

Balik dari hospital barula sempat g makan kek kat secret recipe...tapi xdpt lepak lama2 sebab qisya dah meragam nk tdo..huhu... 
Volcana cake suami.. 

my peberet.. banana cake..
Apapun, selamat ulangtahun perkahwinan pertama suamiku..semoga kebahagiaan ini berkekalan selamanya...semoga jodoh kita berkekalan hingga ke Jannah..amin...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!