Sunday, May 4, 2014

Baby cute

Cuti 1 Mei tahun ni memang dimanfaatkan sepenuhnya oleh saya dan suami serta adik ipar saya ika.. Hehe... Qisya kena buli aritu..







                               Qisya dah siap...!!!!!

kami ke aman jaya mall..manusia ramai giler..sampai susah nk cari parking...huhuhu..dh jumpa parking suami masuk panggung tengok citer neh..



Saya dengan ika plak bawa qisya jalan2..shopping baju tdo untuk anak ibu ni..skali salesgirl kat situ cakap ada pertandingan fotogenik utk baby comel dengan pembeli rm30 ke atas..



sayapun apa lg.. Lepas bayar bill terus bawa qisya join contest tu.. Waaa..ada baby tengah posing dah..so cute..


harap2 qisya xnangis..risau jugak kalo dia moody..huhu.. So, sbelum mula upah dulu minum susu...


Lepas dah kenyang baru sampai turn qisya posinh..haha..mujur anak ibu ni sporting..achik ika banyak acah qisya utk dpt pose menarik..ok qisya..pose..pose...





Aisehh..anak ibu kena paksa jadi model arini..kikikiki.. Contest tu masih ON sampai 22mei ni..so kalo ada rezeki qisya adalah..kan sayang?? Lepas ambik gambar kami dibawa ke kedai gambar untuk dicuci filemnya..

Masa ni qisya dah kepenatan amat..hehehe...muka ngntukss..

Last2 terlena dalam stroller..kesian anak ibu neh..hehehehe

Lepas cuci saya dapat bawak balik 4keping gambar ..hehehe..nntila baru upload yg ori..ini snap guna kamera ja..
Ala tomei2..gambar nilah yg saya hantar untuk contest tu..cute x..hehehe... Lama betul qisya lena..letih sangat agaknya..bila jumpa abahnya baru terjaga..hehehe

Abahnya baru tau apa yang berlaku..kikiki

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!