Sunday, May 4, 2014

Water filter

Betul kata orang..bila dah ada anak apa saja sanggup dibuat asalkan anak sihat dan gembira.. Mcm saya ni..xsanggup dah bancuh susu qisya dengan air tanpa penapis...memang diragui abis air yang datang dari paip ni..akhirnya saya dan suami setuju pasang penapis air ni.. coway.. 


Memang best pakai..bukan stakat tapis siap ada air panas n sejuk lg... Senang kerja..hehehe..so..semalam dah siap pasang ni kat dlm umah..memang jadi mudah kerja saya..xperlu dah nk tungguair mendidih untuk rendam botol susu qisya..bila suami nak milo pun jadi mudah..sekelip mata jer saya siapkan..hehehe.. alhamdulillah..rezeki Allah..

KELEBIHAN SISTEM PENULENAN AIR COWAY

  • Menggunakan teknologi R.O terkini

  •  Menyediakan air pada suhu bilik, air sejuk dan air panas

  • Suhu air sejuk (4 'C) & air panas (97 'C)

  •   Untuk penggunaan 40 - 50 orang

  • Mampu memproses air sehingga 190 L sehari

  • Terbukti efektif menentang bakteria

  • R.O MEMBRANCE sehingga 0.0001 Micron

  •  Bacaan pH air 6.8

  • Jimat 2 tong gas sebulan

  • Kadar penggunaan elektrik kurang dari RM 10.00 sebulan 

    Yang bestnya, coway juga mendapat sijil HALAL dari pihak JAKIM.. 

    Dan banyak memperolehi anugerah..

    Hehe..nak jugak selit gambar qisya yg makin bam bam neh....qisya n achik ika kemarin..masa g tesco.. Manja ngn achik neh..hehehe

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!