Thursday, June 26, 2014

Mummy cella in da house!!

20th June 2014

throwback kejap..ahaha... inilah barisan pengapit2 saya masa kawin dulu...yang duduk di bahagian bawah tu semuanya bekas pelajar saya semasa mengajar di SM Ken Hwa, Keningau 6t tahun dulu... Saya ajar diaorang Matematik since diaorang Form 2 lagi..sampaila PMR... kami memang rapat,,,kalo x..xdanya bebudak nih sanggup datang Kedah semata-matanya nak menghadiri majlis kahwin saya.. ekceli ada 5 orang patutnya... tp yg seorang lg ada urusan xdapat join...
 semua ni adalah MUMMY2 Qisya... so, baru2 ni salah seorang daripada mereka berjaya sampai ke rumah saya untuk melawat Qisya.. hehehe...


introducing.. mummy Cella in da House...hahaha... ia-ia jer mummy cella sumbat botol susu kat qisya.hihi..
so malam tu bawa mummy cella jalan-jalan di Pusat rekreasi Air Panas Ulu Legong... hope dapat jumpa lagi yer cella.  :)..

Xsabar tunggu mummy Tracey palak datang raya nih..weeeee... qisya mintak duit raya...hahaha

2 comments:

  1. I think i look like fish ahaaaha XD
    I've got a new dress for her juga cigu....Kasut tak muat takpa lah...cigu simpan untuk nxt baby hehehe:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..ikan yg cute bah..hahaha... qisya xsabar nk jumpa mummy tracey..nnti bawak tc braya di yan...okeh?

      Delete

bling bling

IKLAN LAGI!