Wednesday, August 6, 2014

Kisah raya kami..

Sekejapnya masa berlalu... dah hampir 2 minggu kita berhari raya...baru sempat nk mencoret sesuatu. hehe.. bz sampai naik darah. buka jer sekolah masa raya ke-7 terus sibuk uruskan karnival sains dan Teknologi. nntila cerita pasal tu...masih dalam mood raya, so bercerita soal raya jelah...hehe
taraaaa..tema raya caca merba tahun..
warna warni aidilfitri...kikiki
raya tahun ni memang takkan sama mcm tahun-tahun sebelum ni..sebab tahun ni kami dah bertiga. kena uruskan tuan puteri saya ni... Alhamdulillah, diberi peluang di muka bumi Allah ini untuk menyambut lebaran bersama insan kesayangan saya.
Malam raya kami bertolak balik ke Yan, ke rumah nenek suami. sambut hari raya pertama kat sana. bersama pak mentua, abang dan adik-adik ipar saya. Pagi-pagi raya sibuk saya uruskan qisya duluan. lepas suami balik dari kubur baru kami bersalaman dan keluar beraya di rumah saudara mara suami kat situ.
tengahari kami ke merbok, melawat saudara mara sebelah arwah mak suami.sempatla bergambar raya bagai dengan budak tecik ni..hehehe


potret bersama keluarga suami





Qisya kena buli dengan paksu..hehehe



qisya dan ibu...sebenarnya qisya buat hal skit hari tu..
anak ibu selesema...jadi xbrapa selesa...
kesian sayang ibu ni...

bersama makcik dan paksu
 Lewat petang barula balik rumah mak saya di Kuala Ketil.Esoknya kami beraya ke rumah saudara mara saya, rumah adik dan sahabat suami di Baling.sambil sambut besday anak buah saya..Hafiz yang dah 4tahun..hepi besday sayang..
kakak pun sibuk nak potong kek..mujur ada 2 kek..hahaha
itu jer kisah raya kami..haha... nama pun raya... beraya je lah kan... hahah part yang best tu malamnya bila sampai bekas pelajar saya dari Sabah dulu..heeh... tracey ang.. mau begegar rumah melayan budak kuat gelak ni..haahahaha... esoknya raya ke-3 baru bawa dia balik jalan2 semula di Yan... bertemu dan beraya dengan saudara mara suami yang hari tu xsempat ditemui...

SELAMAT HARI RAYA!!..
qisya bersama mummy dan kawan mummy,
si Flora yang juga dtg beraya...

okla..tu dulu..nnti sambung lagi..huhuhuh

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!