Tuesday, October 21, 2014

buah hati saya

Qisya dah nak masuk 10 bulan next week... sekejap jer anak ibu dh makin membesar..
 rindu sgt bila pergi kerja...teringat senyuman dan gelak tawa qisya masa saya jemput dia di rumah pengasuh..qisya pun dah pandai jeles skrang...bila saya dukung anak sepupu marah betul dia... nangis2 minta dukung sama...heheh...
 nakalnya bukan main... garang pula tu..jgnla pandai2 nk rampas mainan dia..konpem mengamuk...hahah...

garang mcm ibu..mayb masa dlm perut dh terbiasa dengar ibu mengamuk dlm kelas..hahaha....
Saya memang xajar dia main ipad dan handphone .tp ada time terlepas jugak... hahah.. kalo dapat mesti susah nak lepas...sampai saya marah2.."qisya..this is mine..play yours..."haha... mcm dia faham... tp geram juga..mainan banyak tp mau juga barang ibu n abah ..pastu..memang dh jadi tabiat bdiri ketuk tv...adoiii...

nak senyapkan dia senang jer...bg dengar azan... sure diam... sampai saya rakam dlm ipad...
Abah buli qisya pakai songkok..hehehe
terus leka tgk azan... good girl... heheh


~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!