Saturday, October 18, 2014

salam aidiladha 2014

Walaupun dah berlalu..masih boleh kot nk ucap selamat hari raya haji..Maaf zahir batin kat sapa2 yg ada terasa hati dengan saya dan keluarga saya... Raya haji tahun ni memang best sebab ada QISYA..hehehe... walaupun anak ibu wat perangai or meragam ibu tetap seronok.. tambah2 bila baju raya kita sama..hehehe... 2 pasang baju kurung yang sedondon gitu... Ini baju raya pertama Qisya.. hehehe..berbaju kurung anak ibu...
Pagi-pagi raya kami ke rumah mak saya dulu...bawa Qisya main-main ngan sepupu dia neh... pastu bawak g jalan-jalan rumah mak-mak saudara sebelah rumah..hehehe...
Qisya dengan nawfal and mia...

Qisya dengan Alisya..anak sepuppu saya.. hehehe

Qisya dan ibu..berselfie dengan ibu dalam kereta
Lepas puas beraya kat kampung kami melawat tok di tawar..pastu terus ke sp , rumah pak mentua saya... lepas tu terus ke Yan and merbok.soknya plak makan kenduri..hehehe.xda benda nk cerita sgt pun.. motip..cuma nk tunjuk gambar neh... sedondon lagi ngan qisya...ewaahhhhh..hahahaha

Qisya kepanasan... minta tukar pampers..hahahaha
~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!