Monday, November 3, 2014

jeruk mangga idaman hati

Memang dah lama mengidam nak makan nih... sampai order dari Perlis...last2 kempunan jugak sebab akak yang jual jeruk ni xsehat...so disebabkan tahap kempunan yang melampau saya mengadu kat kakak dalam bilik guru..haha..mengada2 betul kan... akhirnya semalam dapat juga saya merasa jeruk ni..memang sedap...baru perap 5 minit jer dah makan sampai licin..hahaha..terbaikla.... nanti nak wat sendiri banyak2 kat rumah biar sampai kembung perut..hahaha


inilah buah mempelam yang menjadi mangsa kerakusan kami...haha... ekceli ada banyak biji..ni baru mukadimah jer...hahaha..
kak su dan kak hamazaini yang telah mereliasasikan impianku.kikiki
buah dihiris-hiris...


pastu dimasukkan cabai melaka..garam..gula... dan ramuan penting...asam boii..hehehehe..pastu digaul2... xyah letak air pun..japg air buah tu keluar sendiri...

memang marbeles....perfectooo... 5 bintang... sampai sekarang masih tebayang-bayang rasanya..huhuhu.. nak lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

~jojoe~

1 comment:

  1. Jeruk viral... huhu....lom rasa lg dh terliur. ...best tgok...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!