Monday, March 2, 2015

her day!

Cerita sebulan lepas..hehe .. sambutan besday qisya yg pertama... saya dan suami sepakat smbut pada 10 januari...bersamaan besday saya yg ke 35...huwaaa... dh makin tua... 
apapun... memang hepi qisya aritu... jadi good girl spanjang hari.. terima kasih kepada adik beradik, saudara mara dan kawan2 yang sudi hadir...buat kecil-kecilan ajer.. insha Allah kalo ada rezeki lain kali boleh jemput ramai kawan2 lagi.. apapun... lets the pics tell the stories... :)


goodies untuk kawan2

dah setahun anak ibu...kejap jer masa berlalu..

kek besday qisya yang marbeles.. heheh..




besday girl yang nampak konpius sebab ramai orang..


pakcik qisya bersama sepupu sepupu qisya..
Juadah yang disediakan.. nasi mandy dan side dish.. memang sedap..saya order dari mommy..kawan adik saya...




Layan je lah yer.. hehehe..








Qisya bersama maktam...pengasuhnya dan anak-anak beliau..
bersama tok wan, makcik dan paksu.. :)

berkenan sungguh saya dengan kek and cupcake Qisya neh..sayang nak makan..hahaha

suami dan anak member beliau... rindu pegang baby ke bie?hehehe





suami dan sahabat




riangnya anak ibu..mcm tahu2 jer dia yang diraikan..hehehe






hadiah qisya... terima kasih semua...qisya suka... :)




~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!