Saturday, March 7, 2015

zoo taiping

5 Disember 2014, hari ke dua kami di Perak.. Dalam pukul 9 pagi mcm tu kami bergerak dari rumah maksu ke Taiping.. nak melawat Zoo.. masuk dalam zoo kami decide berjalan jer... buang skit lemak yang bermaharajalela dalam badan ..hahah..so, inilah antara gambar-gambar kat sana... kalo ikotkan banyak lg gambar tp ni jer yg termampu upload..hahaha... alasan.. ikotkan nak upload semua...

alligatorr....


chipanzi... 

orang utan yang so tiutt... and sexy..heheheh


buaya darat yang menyeramkan..haha


Qisya dan abah..untungla sayang ibu ni..kecik2 dah bawa jalan sana sini..ibu dulu duk rumah...sob..sob... 


jalan-jalan..


kakak maisarah dan singa

kakak dan pakcik... i like this pic..


girrafe..

sunny bear yang nampak pemalas..heheh




cantik gambar ni kan... kuda belang, flamingo dan burung unta..




penat berjalan kat dalam, sebelum balik kami singgah dulu di taman tasik taiping yang sangat cantik landskap ni.. bleh jadi tempat outdoor shooting gambar kawin... sangat tenang kan.

Bakal pengantin... hehehehe



konon-konon gambar pre-wedding ler ni... erkkk..



Alhamdulillah, pukul 5 kami selamat sampai umah mak... terus malamnya celebrate besday adik bongsu saya ni.. lupa nk bgtau..harini besday dia yang ke-21... so..hepi besday adiq cayang... semoga dpanjangkan umur murah rezeki yer... amin.... love u yang...








~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!