Wednesday, June 24, 2015

Selamat bertunang Maksu


Assalam.. lama bebenor rasanya entry ni tertangguh.. malas betul nak update blog sekarang... bz memanjang walaupun baru sudah cuti sekolah 2 minggu aritu... kalo update pun ada ke orang nak baca neh.. bersawang jer rasanya blog neh..haahahha
takpa..balik kepada tujuan asal .. menulis sebagai kenangan.. umpama online diary yang boleh dikongsi dengan semua orang... itupun kalo ada yang sudi melawat blog neh..huhuhu.,,

Alhamdulillah,,, tanggal 1 Mei yang lalu telah berlangsungnya majlis pertunangan adik saya dengan pilihan hatinya.. sempena majlis tu juga keluarga saya telah mengadakan bacaan Yasin dan tahlil untuk arwah ayah, tokwan dan ahli keluarga yang telah meninggalkan kami.

Majlis pertunangan bermula selepas asar.Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..In sha Allah tahun depan dapatla merasa nasi minyak my baby sister ni... Semoga semuanya dpermudahkan untukmu my dear sis...

layan gambar jelah skit yer..
malam sebelum majlis... 4 sepupu nih sibuk nak bergambar kat pelamin..hahah
Bakal pengantin..In sha Allah...



hantaran untuk pihak lelaki..

majlis bacaan yassin

pelamin... amboii..saya betunang dulu pun xda menda ni..hahah

adik saya dan rakan2 nya..

saat disarung cincin oleh bakal mak mentua..


adik lelaki saya dan anak2nya..

Qisya bersama abah dan bakal paksu..heheh


maksu dan anak-anak buahnya...alaaa... nawfal missing in action la plak..hehehe


oh ya..sebelum terlupa..selamat berpuasa... dah seminggu kan..alhamdulillah...


~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!