Saturday, November 28, 2015

my baby

Aktiviti hari ni ..bawa qisya beli barang rumah..masa singgah beli kain utk buat bju kurung..ini aktiviti 2 branak ni dlm kereta...selfie..hahaha


Next month qisya akan genap 2tahun..kejapnya masa berlalu..rasa mcm baru jer rasa gerakannya dlm perut dulu..huhu..love u baby...
~jojoe~

Wednesday, November 25, 2015

Hari ini..

Assalam..

lamanya xmenulis kat sini...kesibukan yang melampau.. kat rumah memang xda peluang buka laptop sekarang.. anak dara saya yang makin membesar tu(next month cukup 2tahun) memang pantang tgk gadget.semua dia nak tgk...mula2 memang nak tengok,lepas tu menekan itu ini...
hehehe...sebenarnya banyak peristiwa yg saya dah jarang coret kat sini,dah basi pun... tgkla kalo ada kesempatan saya akan menulis lg,.. lapun cuti sekolah dah bermula hari tu ... tapi hari ni saya masih lagi kat sekolah..hari ni saya bertugas untuk SPM.. hari ni juga pelajar2 saya sedang bertarung dengan kertas Peperiksaan Sains SPM... pagi tadi Paper 1 (800-915 am)... so, sekarang kertas 2 bermula pukul 10 tadi... kemarin our last tusyen.. so..kita dah usaha..doa..tawakal dan akhirnya kita akan redha.. Semoga anak murid saya berjaya menjawab soalan dengan cemerlang.. amin...
okla.. tu saja coretan saya hari ni... jumpa lagi.. assalam...

~jojoe~

IKLAN LAGI!