Sunday, January 17, 2016

It's Qisya day!

Assalam...

16 Januari 2016

Selepas pening memikirkan bila nak celebrate birthday my princess akhirnya kami pilih tarikh ni..sengaja pilih hari sabtu sebab ahadnya tu kami cuti sempena Keputeraan Sultan Kedah.so dapatla berehat sehari selepas majlis.... tahun ni saya masak sendiri lauk pauk dengan mak, adik dan adik ipar saya... Menu tahun ni nasi tomato, ayam masak merah, masak kurma daging .. kobis goreng dan laksa... dari malam sebelum lagi kami dah bergotong royong kat rumah mak..pukul 11 malam jugakla balik rumah decorate simple2 jer utk esok..tp simple-simple pun mahunya dekat pukul 4 jugak tdo... masa tu jugak saya baru teringat beg goodies untuk budak2 blum diisi... huwaaaaa.. penaat+mengantuk betul time tu...akhirnya dapatla jugak lelapkan mata... tupun 2 jam ajer...huwaaaaa....
esoknya tu lepas subuh jer saya ke rumah mak yang dalam 5 minit jer pjalanan..hehehe... start memasak sampai kul 1030 barula selesai semua...fuhh...penat... tambah penat bila nak usung semua lauk pauk masuk kreta..mujur ada suami n adik lelaki saya..heheh..

Jam 2 majlis pun bermula la... rasanya budak2 paling hepi kalo majlis2 mcm ni...qisya lagi la...sebab ramai kawan... terlebih ramah..cuma agak kedekut nak bergambar... seriously... susah betul nak ambil gambar dia,,, tak sporting langsung..... apapun puas hati.. especially kek besday qisya ni..





memang terbaik... kenapa robocar poli? sebab itula kartun kegemaran qisya sekarang ni..hahaha...pantang buka tv,, asyik nk tgk poli poli jer,,,huhu... okla...ini jer la gambar yang termampu saya ambil hari tu.. layan je lah yer...

bersama maksu dan sepupu-sepupunya..


Rezeki Qisya tahun ni... dapat basikal.. hehehe

Apapun.. hepi besday sayangku... In shaAllah tahun depan kita sambut lagi...

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!