Thursday, April 13, 2017

Ikan keli

Assalam..

sekarang ni suami dah minat membela ikan keli pulak..hahaha.. beli benih anak ikan keli yg kecik2 tu..pastu bela sampai besaq. dalam 6 ke 7 bulan camtu dah bleh makan..

suami bela di belakang rumah mak kat kampung..luas skit kawasan tu... so. sesuaila psekitaran nak membela tu.. sekarang ni pun  harga ikan keli dalam sekilo rm7 mcm tu.. Dah dapat jual dah ... ok jugakla kan..kerja2 sambilan ...hahahaha
rupa ikan keli yang diternak.. anak2 dara lagi ni... sedap makan besaq2 ni...

Bawah ni ikan keli yang dah siap mak saya siang .. hehehe... harap saya siangkan memang tidakla..hahaha.. saya tukang cuci jer sebelum dihantar kepada pelanggan..aiseh..hahahaha
so, sapa2 nak beli ikan keli bolehla whatsapp2 saya or suami ya..hahahah

~jojoe~

IKLAN LAGI!